Wednesday, November 17, 2010

hari sukan 2010

Hari Sukan Tahunan Sekolah 2010 berlangsung pada 13 November 2010 (Sabtu) yg lalu..gmbar-gambar ni diambil dari koleksi En Sulaiman iaitu photographer ekslusif utuk sekolah aku..credit to him..

Oleh kerana belog ini haku yg punya, so haruslah gambau aku je yg aku tepek..gambar2 lain yg melambak tu tak mampulah aku nak tolong upload.huhu...

Cuaca di hari kejadian sangat la panas terik yg amattzz...nasib baik dah stand by awal2 topi artis n sunglasses..tapi sarung tangan plak tak jumpa dlm keta...(pada hari tu laa..) pada saat dan ketika menaip ni baru tau yg sarung tangan tu dah kena sedut dgn vacuum cleaner..sape punye keja?? huu..laki ku la... T_T

Tugas aku hari tu penjaga masa..kena la duk tepi balapan menunggu pemenang..berpanas la dgn kwn2 yg lain..




oppsss...pegawai penjaga masa agak tak profesional sebab sibuk menyokong gak...x bleh nak kontrol laa..teringat zaman2 sekolah dulu..

bersama Ily Mai...dh mcm ikan masin memasing berjemur..
ni penjaga masa ke penjaga petrol pump? Shell kena bagi aku komisen nih..

pasukan perbarisan rumah Hijau..menang lagi tahun ni..yeayy..x sesia usaha kitorang..
cun..cun...
aishhh..ni mcm biasala..geng bergambau pantng nampak kamera..daripada dok bersepah-sepah, bile ada kamera pandai je memasing ambik tempat..hihik...
cikgu-cikgu mantap n vouge...hahha..iyo la tu...
Ha ni acara terakhir penyampaian hadiah dan berkumpul ramai2 utk penutup..ni betul2 dah mcm ikan masin..ape2 pun best+seronok...opss last pic ni taken from kak ana's collections..
okay lah bye!bye!bye!...

No comments:

Post a Comment

TAF Family Day 2009

ALBUM RAYA 2010